Greenified Inventory

Flytting og omorganisering på arbeidsplassen kan være ressurskrevende prosjekter. Men slik trenger det ikke å være. Greenified Inventory er et digitalt inventeringssystem som gir deg fullstendig oversikt over eksisterende innredning og forenkler planlegging og gjennomføring av endringer på arbeidsplassen.

 

Spar tid og penger

Med full kontroll på inventaret skaper du riktige forutsetninger for å gjenbruke innredning, minimere unødvendige nyinnkjøp og rekondisjonere møbler. Det blir både tids- og kostnadseffektivt – og bidrar til nye sirkulære møbelprosesser.

Trinn for trinn

Alle produkter merkes med QR-/RFID-etiketter som skannes med en smarttelefon og registreres på en nettplattform. Når inventeringen er fullført, er produktene tilgjengelige på nettplattformen, der du kan planlegge

  • gjenbruk av produktene i nye lokaler
  • omplassering innenfor organisasjonen
  • håndtering og gjenvinning av materialer
  • internt salg
  • vedlikehold og rekondisjonering
  • salg av produkter som ikke lenger er i bruk

 

Kom i gang

Lurer du på hvordan Greenified Inventory kan brukes i din virksomhet? Kontakt oss, så hjelper vi deg med å komme i gang!

Inventory i praksis

Da et av Europas største energiselskaper fikk nytt nordisk hovedkontor, skulle bærekraft prege alle deler av innredningen. Ved hjelp av innovative tjenester og kreativ gjenbruk har kontorprosjektet blitt unikt i sitt slag. – Jeg er helt overbevist om at det er nettopp slike løsninger som gjør at man kan inspirere andre, sier bærekraftsjef Carina Tollmar i E.ON.

Les mer om prosjektet her.