Hvordan kjøper eller leier du via Greenified?

Hvem kan kjøpe/leie produkter?

Greenified henvender seg til bedrifter og organisasjoner. For å kunne handle må du representere en bedrift og angi et organisasjonsnummer. Alle priser er ekskl. mva. Her kan du enkelt opprette en konto.

Jobber du i prosjekterende ledd?

Interiørarkitekter og arkitekter kan enkelt foreslå og reservere produkter for sine oppdragsgivere. Klikk her for å opprette en konto.

Lei, kjøp eller reserver

Når du har funnet det du leter etter, kan du leie, kjøpe varene umiddelbart eller reservere dem i 10 dager. Reserverte produkter lagres i prosjekter for å sikre enkel håndtering.

Enkel betaling

Vi tilbyr betaling med faktura og betalingsbetingelser 15 dager netto etter godkjent kredittsjekk. Input interior håndterer Greenified-bestillingen din, og fakturaen sendes til e-postadressen din.

Hente selv eller få bestillingen levert

Hent bestillingen din hos nærmeste Input interior, eller kontakt oss hvis du ønsker hjelp med levering, montering og plassering.

FAQ

Hvordan kjøpe

Hvordan fungerer reservasjoner?

Du kan reservere varer i 10 dager. Vi sender deg en påminnelse via e-post når reservasjonstiden nærmer seg slutten. Kontakt oss hvis du trenger å forlenge tiden for prosjektet ditt.

Kan produktet renoveres?

Møbler kan over tid trenge vedlikehold for at de skal vare lenger. Slitte tekstiler kan for eksempel byttes ut med nye. Les mer om våre tjenester som oppfrisking, tapetsering, lakkering, renovering og tilpassing.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis ingenting annet er oppgitt, kan du hente produktene hos nærmeste Input interior 15 arbeidsdager etter bestillingen er lagt. Detaljert informasjon står i ordrebekreftelsen du får tilsendt på e-post. Kontakt oss hvis du ønsker senere levering.

Hvor mye koster frakten?

Bestilte produkter leveres til nærmeste Input interior, der du kan hente dem kostnadsfritt.

Input interior finner du i Hamar, Oslo, Fredrikstad, Drammen, Sandefjord, Kristiansand, Stavanger, Haugesund, Bergen, Ålesund og Trondheim.

Kontakt oss hvis du ønsker hjelp med utkjøring, montering og plassering.

Leveres produktene montert og klare?

Produktene leveres i de fleste tilfeller i den utførelsen du ser på bildene. Unntak kan være arbeidsbord, sofaer og plasskrevende produkter der demontering er nødvendig for å sikre effektiv transport. Kontakt oss hvis du ønsker hjelp med montering og plassering.

Hvor lang garanti har produktene?

Innredning som selges via Greenified, har 6 måneders garanti når det gjelder produksjons- og konstruksjonsfeil. Produktene selges i den tilstanden som angis. Uansett grad av bruk og eventuell slitasje er funksjonen alltid upåvirket.

Hva skjer hvis jeg angrer på et kjøp?

Det er ikke returrett på produkter som selges gjennom Greenified. Hvis du angrer på et kjøp, kan du enkelt selge produktene igjen. Kontakt oss hvis du ønsker hjelp med håndteringen.

Selger dere kun gjenbruksinnredning?

Greenified selger kun gjenbruksinnredning, men du kan også bestille nye utgaver av mange av produktene våre hvis du trenger å supplere. Kontakt oss, så hjelper vi deg videre og sørger for at leveransen av gjenbruksinnredning og ny innredning samordnes.

Hvordan fungerer en leieavtale?
Hvor lenge kan produktene leies?

Når leieavtalen er signert leies møblene inntil videre. Leieperioden starter og regnes fra den dagen leieobjektet er levert til stedet som kunden har angitt.

Hvordan avslutter jeg leieavtalen?

Avtalen kan sies opp med tre (3) måneders varsel etter at leieproduktene er levert. Andre betingelser kan gjelde ved spesifikt utformede kundeavtaler. Oppsigelse må skje skriftlig til motparten.