Hvordan selge på Greenified?

Hvem kan selge?

Gjennom Greenified får Input interiors kunder og leverandører mulighet til å selge innredning på en kostnadseffektiv og bærekraftig måte. Her kan du enkelt opprette en konto.

Hvordan foregår det?

Fyll ut informasjon om produktet, og fotografer det ved hjelp av vår fotoguide. Angi hvor mye du vil ta betalt. Deretter sjekker Greenified produktet og legger det ut for salg.

Når produktet er solgt

Når produktet ditt er solgt, får du en bekreftelse på e-post. Deretter sender vi deg en innkjøpsordre samt informasjon om når vi henter produktet.

Emballasje og frakt

Emballer produktet godt, slik at det kommer frem til sin nye eier i samme tilstand som det forlot deg. Kontakt oss hvis du mangler emballasje eller ønsker hjelp med håndteringen. Vi henter produktet på den adressen du har angitt, og sørger for levering til den nye eieren.

Hvordan får jeg betalt?

Når produktet er solgt, sender vi en innkjøpsordre som skal danne grunnlaget for din faktura med betalingsbetingelser 30 dager. Input interior kjøper produktet ditt til den prisen du har angitt.

FAQ

Hvordan selge

Hva innebærer en reservasjon?

Når et produkt reserveres kan det ikke avpubliseres eller redigeres. Reservasjonstiden er 10 dager og kan forlenges ved behov.

Produktet mitt er solgt. Hva skjer nå?

Hvis ingenting annet fremgår av innkjøpsordren, må produktet være emballert og klart til henting senest 2 arbeidsdager etter at du mottar innkjøpsordren fra Input interior. Vi kontakter deg for å avtale henting.

Hvordan skal solgte produkter emballeres?

Som selger er du ansvarlig for at solgte produkter emballeres godt, slik at de ikke blir skadet under transport. Greenified tar ikke ansvar for skader som oppstår på grunn av mangelfull emballasje.

Alle forsendelser håndteres ved hjelp av maskiner, fraktes med bil og lastes sammen med gods av varierende størrelse, form og vekt. Emballer derfor produktene ordentlig, slik at de tåler støt, vibrasjoner og trykk.

Husk:

  • Pakk produktet i et mykt materiale som virker støtdempende. Legg det deretter i en hard kartong.
  • Sender du flere produkter i samme kartong, må alle være tilstrekkelig emballert, slik at de ikke skader hverandre.
  • Lås produkter med justerbare hjul, slik at de ikke kan bevege seg under transport.
  • Mer informasjon, for eksempel «Denne side opp» på kartongen, anbefales hvis det er mulig.

Kontakt oss hvis du mangler emballasje eller ønsker hjelp med håndteringen.

Hva skjer hvis møblene ikke blir solgt?

Du kan justere salgsprisen via Min konto. Hvis det ikke er etterspørsel på markedet, kan Greenified sørge for ansvarlig gjenvinning av produktet.